huhtikuu 19, 2024, 15:57:36 ip

Uutiset:

Tervetuloa Suomen eQSO k?ytt?jien foorumille .


Mihis n?? meitin linkit on kadonna?

Aloittaja Morde, elokuu 26, 2008, 17:14:47 ip

« edellinen - seuraava »

Morde

Pikkasen on eqso linkit v?hentynyt, mist?s moinen mahtaa johtua? onko j?rjestelm? kuolemassa? eik? olisi aika laittaa noita linkkej? taas toiminta kuntoon, ett? saataisiin vanhoja ja uusiaradioharrastajia ymp?ri suomea ??neen  :)

0tt0

#1
elokuu 27, 2008, 03:42:05 ap Viimeisin muokkaus: elokuu 27, 2008, 03:53:28 ap käyttäjältä 0tt0
 :( V?h?n ja ankarastikin olen sit? mielt?, ett? toi kynnys on aika korkea monellekin  :-[  aikaansaada moittettomasti toimiva linkki, viittaan tuohon aku keskusteluun, ja joihinkin linkkeihin  :o jotka ei aivan hyvin oo toiminut, ja linkin yll?pit?j?kin on saanut siit? kuulla "rankemman p??lle" monellekin toi tekniikka tuottaa vaikeuksia, vaikkas olis kuinka halukas hyvinkin hoitamaan linkki??n, sen aikaan saatuaan.
Min? taas hyvinkin sen aikaansaisin, mutta oon niin laiska, etten jaksa sit? sitte joka p?iv? yll?pit??  ::)
Talkoita pystyyn, ett? saadaan niit? haluaville toimiva linkki pystyyn, ja t?mm?si? laiskoja ku m??ki  >:( potkuja persiille  ;D
Joidenkin kohdalla toi vaatis kokonaan valmiin paketin, ja nuoret on aktiivisia, mutta tietenkin tarvii ja jotkut jopa haluaa ohjausta ko. hommaan, vaan mist?s sit? saisi?  ::)
Ohrapuuro ja ruisleip?.......selitt?? kaiken

pienari

#2
elokuu 29, 2008, 15:20:20 ip Viimeisin muokkaus: syyskuu 01, 2008, 07:34:45 ap käyttäjältä pienari
En kyll? huomaa oikeastaan mit??n katoa , talavella sitten niit? linkkej? on taas enemm?n kun on aikaa ja toimivuudesta voi olla ite kukainenkin mit? mielt? vaan .

Kuitenkin kun kyse on harrastuksesta mihin ei kukaan halua panostaa tuhansia ?:ja niin turha valittaa .
Paljon pilalle tinailtuja koneita .

0tt0

#3
elokuu 30, 2008, 23:34:49 ip Viimeisin muokkaus: elokuu 30, 2008, 23:36:52 ip käyttäjältä 0tt0
 ;D ;D ;D Ei ollu tarkotus valittaa  ;D ;D ;D
Mulle on yhdentekev?? onko yht??n linkki?, ja en ole h?iriintynyt mink??nlaatuisista linkeist?.
Mutta ei tota apua ole liiemmin ollut tarjolla, linkin toimintakuntoon saattamiseen, ehk? hyv? niinkin  ::)  ;D
Ohrapuuro ja ruisleip?.......selitt?? kaiken