maaliskuu 28, 2024, 23:31:25 ip

Uutiset:

Tervetuloa Suomen eQSO k?ytt?jien foorumille .


EKA kertani, ole hell?

Aloittaja 0tt0, joulukuu 01, 2007, 22:27:11 ip

« edellinen - seuraava »

0tt0

 ??? Mist? kuulit, miten sait tiedon, EQSO toiminnasta, ensimm?isen kerran, eli miten l?ysit tiesi t?lle saitille.
Kysyn, siksi, etten itse muista miten se tapahtui,eli miten t?m? onnettomuus sai alkunsa :) ;) :D ;D ::)
Ohrapuuro ja ruisleip?.......selitt?? kaiken

pienari

Jaahh .... ite asiassa en kyll? muista itekk??n kun siit? on jo aikaa vuosia mutta luulen ett? Skannerin saunasta l?ysin jotain ja sielt? se sitten l?hti .
Paljon pilalle tinailtuja koneita .

Rusakko

#2
joulukuu 02, 2007, 01:46:43 ap Viimeisin muokkaus: joulukuu 02, 2007, 01:49:33 ap käyttäjältä Sierra Echo 88
Muutama vuosi sitten l?ytyi t?m? paikka...tais olla saunassa juttua taannoin...en itsekk??n tarkkaan muista en??n, mutta oisko ollu 2005 jotain kuuta ja siit? eteenp?in t??ll? roikkunut olen juu...

-immu-

Pienari taisi vihjata joskus toista vuotta sitten...
SE 14 / 1408 / Kosla 340

0tt0

 :) Nonni nyt muistan min?kin, ett? scannerin saunasta, ja nuppelolta lis??, ja varsinkin uskoa aiheeseen valoi just nuppelo kiitos h?lle ;D
Ohrapuuro ja ruisleip?.......selitt?? kaiken

Kasko

Jos meinataan, ett? mitenk? t?nne foorumille on p??dytty, ni EQSO:n kautta, mutta ett? mitenk? EQSO: lle eksyin, ni en kyll? oikein muista. Laittokohan joku muropakettiin linkin, vai olinkohan jo sit? ennemmin linjoilla. Kuitenkin k?ytt?m?ni EQSO versio oli sellanen, ett? siin? oli huimasti eri "kanavia" eli ei pelk?st??n t?m? suomi-kanava, vaan v?h?n jokapuolelta maapalloa vai oliko vain t?t? meid?n manteretta. Nyt k?yt?ss?ni t?m? isofontti-versio miss? on Finland, ja sen rupattelut. vuotta en muista.

Rope

Vanha ?ij? saivihi? laa kavereilta. ja ei muuta kuin kokeilemaan  ja t??ll? ollaan...... :)

nikke

pienarin kauttahan sain tiet??   8)

Suutari

Min? kuulin ekan kerran yst?v?lt?ni vuonna 2005 jotain  ??? mutta vasta hiljattain tulin foorumin k?ytt?j?ksi. Suomen eQSOssa en ole ollut viel? ??ness? mutta katsotaan sitten my?hemmin ! ( olen kai, ujo liikaa :P )

simson

noh eih?n tota nyt muista mut varmasti joltain kaverilta sit? sai vihin tahi sitte netist? !!!
htphoto.fi