maaliskuu 29, 2024, 09:46:12 ap

Uutiset:

Tervetuloa Suomen eQSO k?ytt?jien foorumille .


Miksi Serveri kaatuu v?h?n v?li????

Aloittaja SIILI, toukokuu 08, 2006, 21:54:55 ip

« edellinen - seuraava »

SIILI

toukokuu 08, 2006, 21:54:55 ip Viimeisin muokkaus: toukokuu 08, 2006, 22:09:32 ip käyttäjältä SIILI
Hei onko liikaa kuormaa vai tekniikka pett???aika ajoin on tuo ilmennyt eli serveri on pois pelist??mit? siell? oikein nyt tapahtuu?kertokaa.. ::) >:( :o 8) ???mik?li on noin vaikeaa kohta helpottaa kun tulee it?keskus suuntaan isolinkki...Ilmoitamme sitten...[ilmoitamme sitten]

pienari

Eip? se ole ollut pystyss? iltap?iv?st? l?htien .
Paljon pilalle tinailtuja koneita .

MikLe

Se on jumissa ja tied? sitten mihink?h?n aikaan mahtaa taas toimia. Kaiketi y?ll? vasta.
MikLe / SE 21

SIILI

Tai voi olla liikaa liittyji? verkossa yht? aikaa k?ytt?m?ss??noh aika n?ytt??..... :P

pienari

Ei ole liikaa k?ytt?ji? vaan serveri jumahti jo iltap?iv?st? .
Paljon pilalle tinailtuja koneita .

riku

#5
toukokuu 09, 2006, 06:00:16 ap Viimeisin muokkaus: toukokuu 09, 2006, 06:05:19 ap käyttäjältä riku
kuulemma joku linkki kaato, nyt toimii. sori etten p??ssy aikasemmin. nukuin jo hyviss? ajoin jo illalla.

teen tossa sellaisen et tietyt p??see boottaamaan sen jos on tarvis

mut siit? en tykk?? kun porukka suuttuu mulle, kun serveri kaatoo. alkaa kauhee huutoo 100 mese ikkunaa auki, jossa on kysymys "POTKITKO MINUA MIT? TEIN" sitten kaikki olettaa et on saannut bannit. hiukan lapsellista tollasta. ei tollasta jaksa kukaan.
# SE 01 / Riku eQSO yll?pito.
# 30 PMR-L pori
-------------------------------------
# Blogi:http://riku.titanix.net

SIILI

#6
toukokuu 09, 2006, 08:34:21 ap Viimeisin muokkaus: toukokuu 09, 2006, 08:49:28 ap käyttäjältä SIILI
Juu se on t?mm?it? t?? tekniikka?joskus menee ihan juntturaa ja tipahtaa pois pelist?.ei oo ikuista nuo linkit oikein ?? eli voisi olla joku liiankin tehokas kaatamassa?nyt on oltava varovainen ettei systeemit pala. 8)

velkka

Tietty serverisoftan "nuoruudella" voi olla jotain tekemist? asian kanssa, tied? h?nt?...

Kuten vanha sananlasku menee, "onko kiire vai tehd??nk? tietokoneella?"
Brevis esse laboro, obscurus fio.
Siz@IRCNet, FooLink velkka@snoerf.org
Albrecht AE4180, AR8200MkIII, VX-146, Ali DJ-446

KURKO

L?hinn? t?ss? ollaan kuitenkin liikenteess? harrastepohjalta, kai. Kukaan ei k?sitt??kseni juurikaan palkkaa nosta koko eQSO toiminnasta. Ainakaan minulle ei ole _viel?_ tullut yht??n maksuosoitusta. Jos j?rjestelm? olisi maksullinen niin silloin olisi ehket vara kitist? pienest?kin viasta toimivuudesta. Mutta kun se on ilmainen pit?? tyyty? siihen ett? toimii edes jollakin tavalla ja saatetaan aina uudelleen toimintakuntoon mahdollisimman nopeasti vian ilmaantuessa. Maksullisessa systeemiss? rauta ja k?ytt?j?rjestelm?t olisi ehket erilaiset, ehk? vakaammat, ehk? ei. Ainakin olisi mahdollista laittaa toinen t?ysi setti py?rim??n rinnalle, jos toinen kaatuu voi k?ytt?? toista. Ainahan voi itse tehd? paremman mik?li muiden tarjoama ei miellyt?. Mutta k?sitt??kseni niit? TEKIJ?IT? ei vaan ole, kun pit?s osatakin jotain. Iso duuni tuollaisen tekemisess? ja pystyss? pit?misess? nimitt?in on. Itse en siihen alkaisi, mutta mielell?ni jeesaan kyll? sen mink? osaan.

Oxygen


L?hinn? t?ss? ollaan kuitenkin liikenteess? harrastepohjalta, kai. Kukaan ei k?sitt??kseni juurikaan palkkaa nosta koko eQSO toiminnasta. Ainakaan minulle ei ole _viel?_ tullut yht??n maksuosoitusta. Jos j?rjestelm? olisi maksullinen niin silloin olisi ehket vara kitist? pienest?kin viasta toimivuudesta. Mutta kun se on ilmainen pit?? tyyty? siihen ett? toimii edes jollakin tavalla ja saatetaan aina uudelleen toimintakuntoon mahdollisimman nopeasti vian ilmaantuessa. Maksullisessa systeemiss? rauta ja k?ytt?j?rjestelm?t olisi ehket erilaiset, ehk? vakaammat, ehk? ei. Ainakin olisi mahdollista laittaa toinen t?ysi setti py?rim??n rinnalle, jos toinen kaatuu voi k?ytt?? toista. Ainahan voi itse tehd? paremman mik?li muiden tarjoama ei miellyt?. Mutta k?sitt??kseni niit? TEKIJ?IT? ei vaan ole, kun pit?s osatakin jotain. Iso duuni tuollaisen tekemisess? ja pystyss? pit?misess? nimitt?in on. Itse en siihen alkaisi, mutta mielell?ni jeesaan kyll? sen mink? osaan.


Jep. Iso duuni on pit?? yll?
L?L

SIILI

juu nytkin on server jumissa klo 11.37.odotellaan aukeamista? ???

riku

p??serveriin tehd??n huoltotoimenpiteit?.

sit toi varaserveri sattumoisin on kyll? kokoajan p??ll?, mutta sinne jostai syyst? ei p??se kun tietty m??r? ihmisi? kerralla. koitetaan etsi? vikaa, hetikun p??k?ytt?j??n on yhteytt?.
# SE 01 / Riku eQSO yll?pito.
# 30 PMR-L pori
-------------------------------------
# Blogi:http://riku.titanix.net